filmy na ftp.linux.cz

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Sobota Únor 14 19:34:33 CET 2004

On Sat, 14 Feb 2004 13:45:01 +0100
MARTIN KALENDA <martin na kalenda.cz> wrote:

> vtipaku a ten divx ti asi spadl z nebe? nebo ze by ti ho nekdo poskytl
> ? oznamil jsi to resp podal jsi tresni oznameni na znameho/neznameho
> pachatele?

Pokud timto jednanim Vam nevznikla skoda vetsi, nez je urceno v zakone
(nevim neco jako 2k nebo uz jet o 5k???), tak takove jednani neni
tresnym cinem, ale prestupkem... Cili je bezpredmetne podavat trestne
oznameni. To by jste se musel spojit s ostatnimi poskozenymi, aby skoda
byla vetsi.

A pokud dale tyto dila nesirite, tak nezpusobujete skodu (napriklad
distribucni spolecnosti) a tak jste z obliga... Nerikam, ze to je dobre
nebo spatne, ale podavat trestne oznameni na nekoho, kdo mi neda
prednost ma stejnou logiku.

PaD