/dev/video0 <-> /dev/video1

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Únor 15 19:55:07 CET 2004

> To me sice napadlo, ale bal jsem se takhle do toho zasahovat. Nevedel
> jsem, jestli by v tom nebyl nejaky problem.

Ne, nazev souboru nehraje roli (tedy pokud se o nej nejak aktivne nezajima
aplikace, ktera s nim pracuje). Dulezite je jen major a minor cislo a typ.

S tim poradim modulu je to tak, ze pokud to zarizeni je vazane na nejaky
modularni driver, tak vetsinou prvni nahrany modul zabere zarizeni s
cislem 0, dalsi s cislem 1 atd. Pokud je v systemu fyzicky vic zarizeni
obsluhovanych jednim modulem, tak poradi zalezi na tom modulu (casto to
byva podle poradi na PCI sbernici, ale neni to pravidlem).

U sitovek je to jeste zajimavejsi, tam se da poradi ethX ovlivnit bud
poradim zavedeni modulu a/nebo vyrobenim patricnych aliasu ethX na
konkretni modul.

-- Honza Houstek