jak na rshd pod RH8.0?

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pondělí Únor 16 09:42:51 CET 2004

Zdravim,

Potrebuji rozbehnout rshd na linuxu RedHat 8.0. Nerikejte mi prosim
"Pouzij SSH", o to jsem se snazil, ale v tomto specialnim pripade
to nejde.

Rshd byl normalne soucasti super daemonu inetd z inetutils, ale na
RH 8.0 je xinetd, ktery rshd nema. A nevim jak to z toho inetutils
vydestilovat, prelozit samostatne a zalozit do xinetd, nebo spustit
jako "staly" server. Do zdrojaku koukam, ale nejsem z toho
moc moudry, je to provazane libinetutils-rshd. Nainstalovat starsi
RH taky nemuzu, to by zase nebezel ten software kvuli kteremu
se tu s tim drbu.

PS: dotaz 2 - proc to vlastne resim: Neadministruje nekdo
z pritomnych fluent v clusteru na linuxu?

Nase konfigurace: RedHat 8.0, 2x PC, kazde z nich ma:
   2CPU, Intel Xeon
   6GiB RAM
   1x 1000Mb sitovka pro komunikaci po clusteru
   1x 10/100Mb sitovka pro komunikaci ven
Pocet stanic se bude rozsirovat.
Jsou za NAT a firewalem, taze rsh a mistni podnikova sit - to jsem
ochoten risknout...

Moje zkusenosti - na cem jsem si vylamal zuby:
  a) Mosix zklamal - velka rezie, degradace vykonu o cca 40% clusteru
  b) parameter -pnmpissh zklamal, neumi cluster (proc tam teda je?)
  c) parameter -pnet funguje (dusujou se v TechSoftu), to je ta
     komunikace pres rsh co ted resim

Momentalne jedeme na RH 8.0, ale neni zas takovy problem prejit i
na jine podporovane distro (fluentem).

Dik za rady,
--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431         Tel: +420 224 357 416