Emailový klient

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pondělí Únor 16 10:20:19 CET 2004

DAVID_NOVY na LION.CZ wrote:

>Dobrý den,
>
>hledám emailového klienta do cygwina, který umí z příkazové řádky pouze pomocí parametrů odeslat email. Zkoušel jsem třeba Mutt, ale asi ho moc dobře neznám, protože chtěl zadané volby znovu potvrdit. Neznáte nějaký takový program? Předem díky za každou radu. David Nový

Zalezi, jakym zpusobem chcete odesilat jaky mail.
Ciste textove maily posilane pres nejaky SMTP
server lze odeslat snadno pomoci programu 'smtpclient':

    http://www.engelschall.com/sw/smtpclient/

Mel by jit bez problemu prelozit pod CygWin.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477