Re: Emailový klient

DAVID_NOVY na LION.CZ DAVID_NOVY na LION.CZ
Pondělí Únor 16 10:29:44 CET 2004

Bohužel mi toto pod cygwinem nefunguje, pouze se doplní předané parametry a
program je chde potvrdit.

> hledám emailového klienta do cygwina, který umí z příkazové řádky
> pouze pomocí parametrů odeslat email. Zkoušel jsem třeba Mutt, ale
> asi ho moc dobře neznám, protože chtěl zadané volby znovu
> potvrdit. Neznáte nějaký takový program? Předem díky za každou
> radu. David Nový

  Zalamujte prosím řádky na 72 znaků ...

  Toto vám nefunguje?

  mutt [-a soubor] [-c adresa] [-s subjekt] adresát << KONEC
  Tady je tělo emailu ...
  KONEC

  resp.

  ... | mutt [-a soubor] [-c adresa] [-s subjekt] adresát

  Mě ano, používám k plné spokojenosti a nikdy se mě na nic Mutt neptá.

--
Robert Vojta