synchronizacia suborov

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Únor 16 10:40:16 CET 2004

zdravim all,

hladam riesenie na synchronizaciu adresarovej struktury over internet.
jedno centralne ulozisko dat,
oproti nemu styria linuxovi klienti, z toho dvaja za NATom s privatnou
IP adresou, a na velmi zlych linkach.
radsej by som nieco hotovfe, nez zacat skriptovat. a aspon trochu
bezpecne (scp?).

story:

mam styri geograficky vzdialene pobocky, a jeden internetovy server v
hostingcentre. pobocky
su pripojene k internetu pevnymi linkami, nie valnou kvalitou (na dvoch
z liniek su vypadky niekolkokrat
denne, pingy niekedy az 11000ms - ano 11 sekund, a naviac maju privatne
adresy a nie su dostupne z internetu.
riesi sa ine pripojenie, ale chvilu to potrva). na kazdej pobocke je
linux router, server v hostingu je tiez linux.

pracovnici na vsetkych pobockach by mali mat k dispozicii jeden zdielany
adresar na dokumenty
(zmluvy, fotodokumentacia, a podobne) - jedna sa o subory spravidla
okolo 1 megabajt. subory pribudaju
poctom 2-3 denne. zdielanie sambou alebo ftp-ckom som musel zavrhnut
kvoli castym vypadkom na linkach,
je nerealne aby Bezny Franta Uzivatel travil hodiny pokusmi o pristup k
sietovemu share. napadlo mi riesenie,
mat vsetky subory v hostingu, a na pobockach bezat skript, ktory by
pravidelne synchronizoval pobockovy share
so serverom. a to je prave to, co hladam. pokial nieco take poznate,
prosim nasmerujte ma.

dakujem,
michal rybarik