dosemu a dual procesor

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Pondělí Únor 16 12:01:31 CET 2004

On Mon, 2004-02-16 at 10:52, Jan Nemsak wrote:
> ked som mal v /proc/cpuinfo dva procesory tak ju mam, nie?

Ano, navic to, ze se zapnutym HT mate problemy jasne znaci, ze SMP mate
;)

> Kernel som si kompiloval sam, je tam 2.4.22-ac4, po vymene procesora som
> ho samozrejme prekompiloval s podporou SMP

Vas kernel bude nejspis v poradku, s HT jsou ale problemy ve vsech
moznych situacich, ta technologie je proste jeste prilis nova. Pokud
nepouzivate -pre a -rc jadra, popripade devel radu, nepouzivejte ani
bleeding edge HW, je to zhruba ekvivalentni. Nejakou dobu jsem se to
pokousel ladit, ale po rade nevysletlitelnych padu nekolika systemu a
resetu SCSI radice jsem HT proste vypnul a smiril se s degradovanym
vykonem, systemy dale bezi bez problemu.

--
Jan Kokoska