up2date v White Box linuxu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Únor 16 12:17:42 CET 2004

Mam dotaz,

je mozne rozbehnout up2date pro White Box 3 ?

Pokud distribuci nainstaluji a spustim up2date dostanu vystup
asi od rhn_register:

up2date -l
----
0.  debug              No
1.  useRhn             No
2.  rhnuuid            4528343a-5e28-11d8-9cdb-824b64749352
3.  isatty             Yes
4.  showAvailablePacka No
5.  retrieveOnly       No
6.  enableRollbacks    No
7.  noSSLServerURL     http://xmlrpc.rhn.redhat.com/XMLRPC
-----

Kdy to odklepnu, tak to potom chce nasledujici:

# up2date -l
-----
Your GPG keyring does not contain the Red Hat, Inc. public key.
Without it, you will be unable to verify that packages Update Agent
downloads
are securely signed by Red Hat.

Your Update Agent options specify that you want to use GPG.

To install the key, run the following as root:
     rpm --import /usr/share/rhn/RPM-GPG-KEY
-----

Kdyz to udelam, tak se nic nezmeni a pri up2date -l dostanu opet stejnou
hlasku.

Hledal jsem to pre google a v archivu konference o WB a nikde ani zminka
o podobnych problemech.

Jsem jediny na svete, kdo to chce pouzivat, nebo delam neco spatne?

Pavel

PS. "yum update" mi normalne jede, ale chtel bych pouzivat stejnou
syntaxi, jak na RHEL, tak WB

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.