up2date v White Box linuxu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Únor 16 12:33:37 CET 2004

V Po, 16. 02. 2004 v 12:17, Pavel Lisy píše:
> [...]
> downloads
> are securely signed by Red Hat.
>
> Your Update Agent options specify that you want to use GPG.
>
> To install the key, run the following as root:
>      rpm --import /usr/share/rhn/RPM-GPG-KEY
> -----
>
> Kdyz to udelam, tak se nic nezmeni a pri up2date -l dostanu opet stejnou
> hlasku.
>
> Hledal jsem to pre google a v archivu konference o WB a nikde ani zminka
> o podobnych problemech.
>
> Jsem jediny na svete, kdo to chce pouzivat, nebo delam neco spatne?

Tak jsem na to prisel:

musi se naimportovat hlavne klice serveru, ktere pouziva yum, tj. minimalne
(dle konfigu /etc/sysconfig/rhn/sources), ta defaultni hlaska me spis matla.

rpm --import /usr/share/rhn/RPM-GPG-KEY-whitebox

a jeste potreba zakomentovat radek:
up2date default

nevim, jak se tam dostane. V jedne instalaci tam byl zakomentovany a
dalsi pridany, v druhe ne a nevim, kdy a jak k tomu pridani vlastne
doslo.

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.