geometrie v tcl/tk

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Únor 16 14:53:32 CET 2004

>jak v tcl/tk nastavit geometrii okna pod mys tzn. aby se okno objevilo
>vzdy v blizkosti mysi. Nejlepe aby se objevilo vycentrovane pod mysi. A
>k poziciovani okna se normalne pouziva geometry a tak nevim, co mam
>jineho hledat.

Nemam tady tcl/tk nainstalovane, delala jsem  ve visual tcl/tk.
Takze jenom ramcove. Udalost onMouseClick nebo onMouseMove da polohu
mysi v nejake promenne.
A tu polohu muzete upravit, napr odecist sirka_okna/2,

wm geometry $widget(top) $geom

do promenne $geom date to, co jste si spocital a vyrobil z toho vhodny
retezec.
--
Katerina Bubenickova