mysql v mainstream distribucich

marek cervenka cervajs na fpf.slu.cz
Úterý Únor 17 15:48:21 CET 2004

> Zále3/4í toti3/4 na tom, co vše zahrnujete do mno3/4iny "mainstream" distribucí.
>
> Napoíklad v distribuci Mandrake 9.2 ze záoí looského roku je poítomna
> verze 4.0.15.

dobra dobra, beru zpet a omluva, spatne jsem to prohlizel
kreslim si cerne kolecko pomoci /black/null

plati ze aktualni gentoo ma seznam balicku v "distfiles"?
(ftp.linux.cz/pub/linux/gentoo/distfiles)
pokud ano, tak je tam 3.23.57

ve fedora core test1.95 je 3.23.58

suse 9 ma udajne take mysql 4.0.15

slackware 9.1 ma 4.0.17

takze dotaz mel spise znit proc mysql4 jeste neni v RH systemech

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz