raid1 na mdk 9.2

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 18 04:48:29 CET 2004

Jan Houstek wrote:

> Ocekaval bych, ze v tom rozdil mezi 9.1 a 9.2 nebude, a jestli, tak k
> lepsimu. Priznam se, ze jsem zatim nemel tu cest v MDK zprovoznovat SW
> raid.

No dneska pres noc jsem sthoval updaty a nceco tam na raidy a MDK9.1
bylo, tak si dam bacha.

> Fakt je, ze pokud je root partition na SW raid1 a raid1 je v kernelu jako
> modul, tak s tim jsou jiste komplikace. Je dost dobre mozne, ze to MDK ma
> ve svem initrd vyresene.

nejspis stejne jako RH. Tam dokonce funguje instalace raidu z
kickstartu. MDS toho ale v tom kernelu ma, panove... Kdyz jsem strcil
modry zub do USB, tak hned na nej zavedl bluez modul.

> BTW kdyz tam nemate zadnou neraidovou partition, kdepak mate swap?

na md3 :o) jako  raid1

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!