Kouwel PCI 4S+1P nastaveni rychlosti serioveho portu

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Středa Únor 18 07:20:00 CET 2004

Ahoj,
mam v masine tuhle kartu - je to server DELL 2400. Distribuce
Slackware 8.1, s hodne upravama, jadro 2.4.24. Pridan patch
netmos-9735-9835-9845-2.4.20-22, takze staci natahnout modul
parport_serial.
Ty prvni dva porty jedou jak z praku, ale ty druhe dva
maji posunute rychlosti (asi 12x). Cetl jsem man setserial,
i Serial-HOWTO, ale asi jsem nepochopil, jak se ma zadat spravne
parametr baud_base. Neni tady nekdo, kdo by me mohl postrcit spravnym
smerem ? Diky

                             Karel Dudasek