SAMBA 3.0.2 a nemoznost pripojeni LPT1 z windows

zdenek na lhotkanet.cz zdenek na lhotkanet.cz
Středa Únor 18 13:01:38 CET 2004

Nevim zda to s tim souvisi ci nikoli, ale zpozoroval jsem ze pokud chci na
windows nainstalovat tiskarnu z samby 3.0.2, tak mi ji to nenajde (menu
prez pridat tiskarnu), musim najit v okolnich poctacich onu sambu a v ni
najit tiskarnu a tu instalovat. Dale winXp pisou ze tiskarna je nedostupna
nebo neco podobnyho, ale tiskarna funguje.

Zdenek