OT:fayn a linux

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 18 15:04:39 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 01:34:34PM +0100, Jan Povolný wrote:
> Dobry den,
>
> zakoupil jsem USB Start pack ceske IP telefonie od FAYNu, pod Windows to
> samozrejme chodi, protoze vyrobce dodava software, bylo mi receno, ze to
> chodi i pod linuxem a ze staci stahnout H323 klienta. Nasel jsem nejake
> textove, ale potreboval bych neco grafickeho komfortniho.
>
> Pokud nekdo provozuje FAYN na Linuxu, prosim, kontaktujte me na e-mail. Rad
> bych resil i podporu USB telefonu, ktery se pod Windows tvari jako klasicke
> HID zarizeni zvukovka a me se ho nedari nijak zprovoznit.

To me take zajima,
koupil jsem si dva kousky a nemuzu to rozjet pres USB. Podle mych
informaci je to usb zvukovka, ale showusb (lsusb) ukazuje vse unknown.
Nechybi mi nejaka databaze usb zarizeni? Posilam prilohou vypis lsusb,
opravdu bych rad zprovoznil to co se do widli jenom zastrci ;o).

Diky,
-- Dalibor Straka
P.S. Venoval jsem po vanocich jeden cely den hledanim na iternetu, ale
nikde jsem o FAYN telefonech nenasel zminku jak to zprovoznit pod
linuxem. Asi zavolam na jejich horkou linku.