RH 9.2 - nejde zvuk

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Středa Únor 18 17:43:57 CET 2004

RH 9.2 - to je pravda, ani jsem si toho nevsiml :-)

Zkuste se mrnout, jak mate nastaveny zvukovy server.
Potom aumix a podivejte se, jestli nemate stazenou hlasitost.

Filip

Btw: když to nepomuze, napiste co mate za zvukovou kartu a vypis z lsmod

-----Original Message-----
From: Radek Vybiral [mailto:Radek.Vybiral na vsb.cz]
Sent: Wednesday, February 18, 2004 4:26 PM
To: linux na linux.cz
Subject: RE: RH 9.2 - nejde zvuk

On Wed, 18 Feb 2004, Filip Flajšar wrote:

> Mam pocit, ze RH od verze 8.0 nemá dekomprimacni nastroj na mp3 kvuli
> licenci. Musite si ho stahnout (rpm) odkaz je na www.root.cz a
hledejte
> "recenze red hat 8.0" nebo rh 9 ted nevim.

Mám pocit, že ten člověk má Mandrake 9.2, protože žádný RH 9.2 není a už

asi ani nebude.
V MDK pochopitelně žádné problémy s mp3 nástroji nejsou protože Evropa.

Tipuji, že by problém mohl být ve staženém ovladači hlasitosti. Dělají
moduly po svém natažení. Je to docela nepříjemný problém zvlášť pro
začátečníky.

R.V.