apache: http autorizace a vazba na php

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Únor 18 19:08:22 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 06:55:11PM +0100, Milan KUNDRAT wrote:
> mozno   $PHP_AUTH_USER   $PHP_AUTH_PW   je to co hladate.

Takhle raději ne, tyto proměnné by se už dlouho neměly používat a od
verze 4.2 už ani při defaultním nastavení nejsou k dispozici. Vhodnější
je používat $_SERVER['PHP_AUTH_USER'] a $_SERVER['PHP_AUTH_PW'].

> co ale neviem ja je to, ako spravit logout - ako donutit browser
> zabudnut meno a heslo. nepomoze niekto?

HTTP Basic Authentication bohužel s ničím takovým nepočítá, takže to
nejde. Mám pocit, že jsem někde viděl nějaký špinavý trik, který ale
fungoval jen v MSIE, zkuste se podívat na Intervalu do archivu.

                                                        Michal Kubeček