Script pro pridani vice users (vyreseno).

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 18 19:16:16 CET 2004

Ladislav Vaiz wrote:
> To vam nebude fungovat, zkuste si strace:
> write(2, "Enter new UNIX password: ", 25Enter new UNIX password: ) = 25
> read(0, "heslo\nheslo\n", 511)          = 12
> ioctl(0, TCGETS, 0xbffff45c)            = -1 ENOTTY (Inappropriate ioctl
> for device)

Pred lety jsem neco presne takoveho pouzil pro RH7.0 kdy se instaloval z
kickstartu a pak se z diskety pustil skript co to donastavil podle
potreby. Tak nevim, mozna tam byl nejaky enter navic, netusim. Ale
fungovalo mi to.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!