Prebratie pracovnej plochy

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Únor 18 19:54:32 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 05:38:43PM +0100, Filip Flajšar wrote:
> Ale vnc pracuje s display, takze pokud jste přihlaseny na display:0,
> tak se vam nepovede spustit vncserver na display:0
> Mi to alespoň nejakcilo.
No, to co popisujes je ako sa sprava orig Xvnc (spusti Xvfb a napoji sa nan).

Okrem toho su aj ine vnc servre, ktore sa mozu pripojit na aktivnu X
sessnu, jeden je sucastou KDE 3.neviemkolko, a druhy napr x11vnc (sucast
LibVNCServer).

> Filip

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
            Give a man a fish and you feed him for a day;
     teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.