OT:fayn a linux

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Únor 18 21:42:36 CET 2004

Jan Povolny <povolny na utrv.ujep.cz> writes:

> *** diky moc za cenne informace, ohphone mam stahnute a funguje to. Jsem
> pomerne neznaly linuxu ve spojeni s USB, proto polozim mozna hloupy
> dotaz, lze tedy USB telefon zprovoznit alespon do te miry, ze jej mohu
> pozivat jako dalsi zvukovku s reproduktorem a mikrofonem?

  Mělo by to jít, matně si vzpomínám, že mi to fungovalo. Bohužel jsem
ten telefon před nedávnem odevzdal v Paříži jako dárek jednomu
pánovi, takže to už nevyzkouším :(

> Jestli jo, tak jak...nemam vubec prestavu a mandrake napise pouze
> nezname zarizeni. Tlacitka na telefonu bych prozatim ozelel. Take tu
> padl napad s provozem softwaru nad wine, nebo nad komercnim win4lin.

  Jak říkám, ovladač na 99,9% nebude k dispozici a tlačítka budete
muset oželet. Zkuste si pořídit jiný USB telefon s podporou v Linuxu,
nějaké znám, ale nezkoušel jsem [plánuju zkusit].

> Mam licenci k dispozici, zkusim a poreferuji. Gnome meeting zkusim
> take.

  Zkuste, mě stále nefunguje a právě teď zjišťuju čím to je ... Stejná
Open H.323 knihovna nad kterou obě aplikace běží, takže bude chyba
v Gnome Meetingu, který špatně parsuje, předává parametry ...

--
Robert Vojta