instalace Linuxu z PCMCIA cd-rom

Petr Hanousek phanousk na students.zcu.cz
Středa Únor 18 23:18:08 CET 2004

Zdravim,
kamarad mi vrazil do ruky notebook (Toshiba Protege 7200), at mu na nej
nainstaluju nejaky Linux. Bohuzel tento NTB je tak minimalisticky delany,
ze vetsina veci je na nem externi (cd-rom, sitovka) a zapojuje se pres
PCMCIA. Zatim se mi nepodarilo najit jedinou distribuci, ktera by si s tim
ovedla poradit. Nemate nekdo nejaky napad, jak nainstalovat linux
(libovolnou distribuci) na NTB s touhle konfiguraci? Zatim to vzdycky
dopadne tak, ze z CD vpohode nabootuje instalacni program, ktery vzapeti
prohlasi, ze nemuze pripojit CD-ROM a tim to zhasne :(
Zkousel jsem Debian-sarge, u toho nebyly potrebne moduly pro pcmcia.
Zkousel jsem Suse 9, u toho sice nejake moduly byly, zato se mi je
nepodarilo uspesne zavest. Zkousel jsem Mandrake 9.2, tam se mi taky
nepodarilo zadne moduly zavest. A zkousel jsem i Knoppixe a Live CD
Gentoo, ale ani z tech se nedalo nabootovat.
Co s tim?
Dik, P.H.