Slackware a disky

Lubomir Odraska lubomir.odraska na prodiss.cz
Čtvrtek Únor 19 09:14:44 CET 2004

> Je blokove zarizeni /dev/hdb normalne pouzitelne? Predpokladam, ze
> hodnotna data na nem nejsou, takze co udela
>
> # cat /dev/hdb > /dev/null
> # cat /dev/zero > /dev/hdb
> # badblocks /dev/hdb
> apod.

tak badblocks probehl v poradku, ted se mi podarilo i fdiskem vytvorit
partition:

fdisk -l
hda
hdb:
DEvice         Boot     Start     End       Blocks          Id
System
/dev/hdb1                       1     787      3173152+     83
Linux

Jenze ten disk nepripojim, ani kdybych se na hlavu stavel.
mount -t ext2  -O _netdev /dev/hdb1   /mnt/disk    proste vypise:

Wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdb1 or too many mounted
file systems

namountovanyeho nic nemam, jen /dev/hda a at zadam jakykoliv fs, tak je to
vzdy stejne. Nozkusim si s tim nejak hrat, zkusim nejaky tutorialy a tak,
uvidime. Jinak diky za dosavadni rady.

L.