jak zrušit potvrzování v MC při kopírování na FTP ála fstab: "quiet"

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Únor 19 09:28:39 CET 2004

On Thursday 19 of February 2004 09:22, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> při kopírování na FTP server mi MC za každým souborem červeně řve, že
> nemůže změnit práva na cílovém souboru. To ani nechci, neboť FTP server
> určuje práva sám na základě loginu a obsahu souboru (on je to totiž Zope
> :o)

kdyz oznacite soubory, ktere chcete kopirovat, tak se objevi dialog a v nem je
na spodku stranky nekolik checkboxu. Kdyz zrusite "Preserver attribute", tak
to prestane rvat.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu