apache: http autorizace a vazba na php

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Čtvrtek Únor 19 10:12:22 CET 2004

Michal Kubecek wrote:

> Nezkoušel jsem .htaccess, ale při autentizaci (autorizace je něco jiného)
> přes httpd.conf mi to funguje. Nepoužíváte náhodou PHP jako CGI?

Ne php mam jako modul. Zjistil jsem, ze pri vypnutem safe modu
promenne

    $_SERVER['PHP_AUTH_USER']
    $_SERVER['PHP_AUTH_PW']

funguji, zatimco pri zapnutem safe modu nikoli. Existuje ovsem
jeste promenna

    $_SERVER['REMOTE_USER']

ktera funguje i pri zapnutem safe modu. Na http://www.faqts.com
jsem se docetl, ze

    (...) using REMOTE_USER may be more appropriate than
    PHP_AUTH_USER (like when in safe_mode) (...)

Predpokladam, ze safe mod je globalnim nastaveni pro cele php,
ze tedy nelze napr. pro nejaky virtual host safe mod vypnout.

Dekuji vsem za reakce,
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu): 241766035