distribuce na USB flash?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Čtvrtek Únor 19 14:26:40 CET 2004

Neporadite mi nekdo (nejlepe na zaklade vlastni zkusenosti)
nejakou minidistribuci pouzitelnou jako router bootovatelnou
z USB flashky? (motherboard tak bootovat umi)

Neco jsem uz hledal a zkousel, ale zatim bez vetsiho
uspechu:
- CFLinux mi zatim prijde v hodne zarodecnem stadiu
- LR101 (Linux Router Project od Linux-IT-Solutions) potratil
podporu USB flash nekde behem vyvoje :-(
- LEAF nevim, zda ma pro USB flash podporu, spis ne
- Devil Linux vypada sice fajn, ale je zbytecne veliky a diky
tomu se na 128MB flash nevleze, potrebuje cca. 2x tolik

Diky
	Zdenek Prchal