wget VYRESENO

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 19 15:03:10 CET 2004

Petr Klima wrote:

> Je to mezi klavesnici a zidli ...
>
> v "man wget" jsem to nenasel ...
>
> "wget --help" a je to ...
>

> nechapu proc vsechno cpou do INFO
> Men ten info system pekelne s..e, je to neprehledny, ovladani je ala
> EMACS (nic proti, ale je to vyssi divci, ja zvladl jen VI).

no ja zase infu po dnesku prichazim na chut. Napiste: /hledany_text a on
vam to najde at je kde je. Sice me stve ze mi tonejak nejde klikat mysi
na ty odkazy nebot mys je rychlejsi nez textovy kurzor, ale ta moznost
vyhledavani i usporadani jake ma mi pripada docela zajimave. proste
takovy manual k linuxu jako celku a ne k jednotlivym programum jako je man.

p je predchozi
n je nasledujici
u je vyssi uroven ve stromu
t je vrchni uroven ve stromu

pokud je to text s hvezdickou na zacatku, najedte na nej kurzorem a enter

a kupodivu je v tom dobre popsan i ten sticky bit, ktery jsem v manu
nikdy nenasel.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!