mysql v mainstream distribucich

marek cervenka cervajs na fpf.slu.cz
Čtvrtek Únor 19 15:32:27 CET 2004

>   http://www.mysql.com/downloads/mysql-4.0.html
>     -> Linux x86 RPM downloads (4.0.18)
>
>   You need to purchase commercial non-GPL MySQL licenses:
>
>     * If you distribute MySQL Software with your non open source software,

mysql4 je pod GPL(vcetne knihoven) (popr. pod komercni licenci)
PHP4 je pod PHP licenci v3.0
mysql4 je mozne sirit s programy pod open source licencemi (coz je i php
licence)
pokud je program linkovan s GPL knihovnou, musi byt take pod GPL

v nekterych distribucich je php vyuzivajici sdilenych knihoven mysql (pod
GPL) a presto php neni pod GPL

coz pro mne vypada jako spor v licencovani mysql
muze mne to nekdo vysvetlit?

je ten problem s mysql4 v distribucih resen tim, ze pro php je tam starsi
3.23.x verze knihoven s kterou se php linkuje?

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz