Samovolny reboot desktopu - mdk9.1 [long log]

Petr Vlk Cizek Petr.Vlk.Cizek na seznam.cz
Pátek Únor 20 09:01:43 CET 2004

> Ja mel podobne logy (skoro stejne) když jsem mel spatnou ramku.
> Zkuste memtest a podivejte se, jestli nemate odbouchlou ramku.

Memtest  bezel  od vcerejsiho odpoledne do rana a nic nenasel. Jeste ho pustim
na vikend a uvidim.

> V prvom rade by som skontroloval ventilatory a potom pripadne zdroj.

Ventilator  na CPU jsem se pokusil ocistit, ventilator ve zdroji jsem vymenil.
Pritom  jsem  zjistil,  ze zdroj je pouze 200 W, takze ho asi casem vymenim za
silnejsi.

Vsem dekuji za rady.

Petr