distribuce na USB flash?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Únor 20 11:31:15 CET 2004

On Fri, Feb 20, 2004 at 06:45:45AM +0100, kocek.kvetoslav na vestizol.cz wrote:

> Mozna shani minidistribuci pouzitelnou jako router... Kdyz to pise...

Slepy jeste nejsem, ale routovat bude wifi, ATMko nebo nejake Gbit
sitovky? Pro kazde je treba spoustu jinych utilit. A distribuci na to
zamerenou. Potrebuje na routeru databazi pro ip-accounting nebo nejakou
proxy? O miniditribucich mam docela prehled, protoze je hodne prave na
routerech pouzivam (czf-debian, upraveny ltsp, leaf, wisp, slack, ...).

-- Dalibor Straka