Debian instalacni CD

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Únor 20 12:34:50 CET 2004

On Fri, 20 Feb 2004, Petr Stehlik wrote:

> jestli to nebude tim, ze Debian neni jen o bootovani jader z CD, ale
> taky o 11 tisicich balicich, ktere jaxi tech 7 CD zaberou.

To trochu prehanite. Ve Woodym (to je ta 7-mi CD verze) je v soucasne dobe
"jen" 8403 normalnich baliku. Toto neni stav z CD, ale aktualni stav
respozitare (navic pro sparc, ale to nehraje velkou roli), vcetne non-us,
nonfree, contrib. Pocital jsem jen obycejne baliky, pak tam figurujou
jeste nejake virtualni a spousta dalsich faktoru, ktere odpoved na to,
kolik vlastne tech baliku je, komplikuji.

Ta cisla presahujici 11000 plati pro sarge ci sid, ty taky ale nebudou na
7 CD.

S temi jadry, abych se priznal, moc nevim, jak to je. Vzdycky mi bud
stacilo 1. CD, nebo nepomohlo zadne a musel jsem si kernel pripravit pred
instalci rucne. Ale myslim, ze to bude spis kvuli HW, ktery uz v dobe, kdy
Woody vysel, byl prilis stary na to, aby chodil s default jadrem.
V soucasne dobe se resi spis opacny problem (HW je moc novy -- typicky
SATA, sitovky, SCSI adaptery apod.). Chtel jsem pro Woodyho udrzovat
instalacky s aktualizovanymi kernely, ktere si s novym HW poradi, ale lidi
z debian-cd me od toho odradili, ze to nema cenu, kdyz Woody je za dvermi.

-- Honza Houstek