routovani verejne IP do lokalni site-result

Jan Povolný povolny na utrv.ujep.cz
Pátek Únor 20 14:55:13 CET 2004

 Dobry den,

diky vsem za rady, problem je z casti vyresen, jeste mi tam zbyva jedna
malickost. Pro reseni jsem pouzil proxyarp, ktery nabizi presne to, co
potrebuju, soucasny stav je tedy tento:
--
lokalni pocitac na serverove eth1:
eth0: xxx.xxx.41.72/255.255.255.128

S timto nastavenim lokalni pocitac v pohode komunikuje po internetu, je z
venku i vite, ping a traceroute ukazuji ocekavane hodnoty. Jeden problem ale
zustava. Lokalni pocitac nevidi zbytek podsite xxx.xxx.41.0/255.255.255.128,
ktera je schovana za serverem ISP. Vse okolo uz vidi, jen podsit 41.0 ne.
Dokonce ani brana xxx.xxx.41.6, ktera je pouzita a pres kterou to
prokazatelne v pohode tece, nejde pingat s hlaskou no route to host.

Zdravim
Jan Povolny