problem s amavis

Ales Nehyba alesus na seznam.cz
Pátek Únor 20 19:27:00 CET 2004

Dobry vecer,

podle clanku na root.cz jsem zprovoznil postfix + amavis + clamav, tj.
amavis bezi v chrootu. Vse bezi OK. Dnes jsem se rozhodl aktualizovat
clamav na verzi 0.67. Po bezproblemovem zkompilovani jsem zkopiroval
clamd do chrootu amavisu a restartoval jak amavis, tak clamd. Pokus o
odeslani mailu selhal a v logu byla nasledujici zprava:

amavisd[13773]: (13773-09) sending SMTP response:
"451 4.5.0 Error in processing, id=13773-09, decoding2-get-file-types
FAILED: 'file' utility (/usr/bin/file) failed, status=1 (256 ) at
/usr/sbin/amavisd line 3783

Jestli jsem to dobre pochopil, amavis nejdriv rozlozi, mj. pomoci file,
mail na jednotlive casti a teprve pak se na tyto casti spusti clamav.
Ale tady jsem se IMHO jeste ani nedostal ke spusteni clamav (jedine veci,
ktera se v me konfiguraci zmenila), proto me mate proc amavisu vadi nezmeneny
soubor file.

Krome binarniho souboru clamd se nic jineho nezmenilo.
Vsechny binarni soubory byly zkompilovany pomoci gcc 3.2.2,
ale pozdeji jsem upgradoval na gcc 3.3.2. Tim jsem dnes zkompiloval i
clamd. Je mozne, ze tato zmena mohla zpusobit takovouto nefunkcnost
amavisu? Asi ano, protoze po presunuti starsi verze clamd do chrootu
a restartu sluzeb se vse zase rozebehlo.
Pokud je to tak, zrejme budu muset prekompilovat potrebne soubory pomoci
gcc 3.3.2, je to tak?

Nebo se neco zmenilo mezi clamav ver. 0.60 a 0.67?

Jine zdroje chyby?

Diky za odpoved a preju hezky vikend
Ales

--
Věděli jste, že kacelář můžete mít zdarma?
?