Specha! - zaplnil se disk

Peto V2 konfery2 na seznam.cz
Pátek Únor 20 22:03:35 CET 2004

Do buducna :)

#cd /
#df -h
#du --max-depth=1 -h

a mas obraz, kde je problem

Peter

----- Original Message -----
From: "Dominator" <Dominik.Dominator na centrum.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, February 13, 2004 6:01 PM
Subject: RE: Specha! - zaplnil se disk

Dd,
jezisi ja jsem lama, oni byli zdrojaky jadra v kosi u roota. Ja si to
neuvedomil, protoze jsem to delal pres uzivatele pod Krusaderem z
rootovskejma pravama a mel nastaveno, aby se to odstranovalo do kose.
Ale ja se koukl jenom do kose u uzivatele, root mne vubec nenapadl. :-(

Ale stejanak, kdyz uz jsem se ptal. Jak to jadro odstranit, stačí akorát
odtsranot z /boot, /lib/modules a Lilo? A jeste se zeptam kolik mam
pocitat mista na tu kompilici (nemyslim velikost zdrojaku) tedy na
moduly a jadro. Jadro je male, ale co ty moduly? Skoda