Bluetooth

Jirka Němec blupix na seznam.cz
Neděle Únor 22 04:19:16 CET 2004

Dne čt 19. února 2004 00:40 Radek Trnka napsal(a):
> Dobry den, mam problem se sparovanim mobilu Siemens S55 na linuxu a uz
> si s tim nevim rady. Predesílám ze Erika T39m mam takto sparovaneho bez
> problemu. Takze jadro je 2.4.22-1.2166.nptl,nejnovejsi balicky pro
> bluez,zavedene moduly bluez, hci_usb, l2cap, rfcomm. Vse spravne
> nakonfigurovano (predpokladam neb vedle na pocitaci se stejnym
> nastavenim s T39m to funguje, samozrejme mam nastavenou jinou adresu
> zarizeni a to tu kterou mi najde hcitool scan). Pri pokusu pristupovat
> na modem telefonu, telefon pipne a chce heslo pro zarizeni linux0
> [...]

Zdravim
Zkuste promazat v telefonu BlueTooth zname zarizeni, pripadne ten lock soubor
smazat i v linuxu. Ja s tim tak zapasil, ale u me byl problem ve spatnym
formatu /etc/bluetooth/pin.
Navic musim pri resetu do win a z5 mazat ty zname zarizeni (mozna si s tim
nekdy vyhraju a nastavim u obou systemu stejne jmeno).
Mejte se.

--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix na seznam.cz