Mobil s GPRS a linux -- USB kabel

Radek Trnka rt.sonic na seznam.cz
Neděle Únor 22 09:03:57 CET 2004

V So, 21. 02. 2004 v 21:46, Jaroslav Lukesh píše:

> Ja zkousel telefon n6310i pomoci AT konfigurovat vseljak, ale vzdycky to
> jelo uplne stejne. Vypada to, ze ET vam nedovoli nic jineho nez 3+1 a
> 4.4kB/s.

> mate pouzit staticke heslo z nejakeho skriptu, bluepin je vadny.

Presne tak jsem to vyseril, upravil jsem  v souboru
/etc/bluetooth/hcid.conf radek s odkazem na PIN helper na

pin_helper /etc/bluetooth/bpin;

kde bpin je jednoduchy script, který dela jen 'echo "PIN:XXXX" a vse
funguje jak ma. RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar1.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116