routovani ipx

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Únor 22 20:13:39 CET 2004

On Sun, 22 Feb 2004, [Windows-1250] Ondřej Svoboda - WEBMADE wrote:

> slist mi skutecne vypise muj novell server
> z firewalu se na novell server bez problemu prihlasim

Jeste muzete chytat tcpdumpem provoz na eth1 jestli Vam ten ipx routovaci
demon vyhazuje na eth1 NCP pakety s informaci o tom novell serveru. Ty
ten novell klient potrebuje aby vedel jakou ma server adresu. Mely by
chodit tusim co pul minuty.

Mimochodem - opravdu ten novell pouziva vsechny 4 protokoly ? Obvykle
se pouziva jen 802.2 a 802.3 nebo treba jen jeden z nich. Nemuze se stat
ze stanice dostane informaci napred treba na SNAPu (protoze ji tam ten ipx
router siri) chyti se za ten protokol ale se serverem se na nem domluvit
nemuze ?