GnomeMeeting & Fayn

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Únor 22 20:30:09 CET 2004

>   Ještě neděkujte, protože stále přetrvávají menší problémy v Open
> H.323, které se snažím odstranit. Dělám to ze dvou důvodů - Fayn Linux
> podporovat nebude a já to používám doma, odhlásil jsem Český Telecom
> a tak se musím ohánět aby to fungovalo :)

  Jenom pro informaci, pracuji na implementaci oficiální verze codecu
G.729A, která se dá zakoupit za $10 (250,-Kč) pro jeden
kanál/hovor. Kdo si bude chtít zoficiálnit použití G.729A v Gnome
Meetingu na Linuxu, ať se podívá sem ...

  http://www.digium.com/index.php?menu=asterisk_g729

  ... a nebo si produkt přímo objedná zde ...

  http://store.yahoo.com/asteriskpbx/asteriskg729.html

  Za pár dní na již zmiňovaných stránkách vystavím balíčky, které
provedou rekompilaci potřebných knihoven a zpřístupní daný codec vašim
aplikacím.

--
Robert Vojta