pamet na serveru

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Únor 22 20:36:52 CET 2004

On Sun, 22 Feb 2004, Jirka Kosina wrote:

> Muzete uvest jediny duvod pro toto na kernelech novejsich nez 2.4.9?

Ono to nakonec neni az tak blbe pravidlo. Principialne to sice potreba
neni, ale kdyz neco zacne zrat pamet, tak nez dojde cela virtualni pamet a
dojde na neprijemne veci (at uz zabijeni nebo cokoliv jineho), tak se ten
zrout priserne zpomali -- nekdy dokonce tak hodne, ze nakonec pamet ani
nedojde.

Swap je proste takovy bezpecnostni polstar, kdyz je vetsi nez je pro
normalni provoz potreba, nicemu to nemuze ublizit.

-- Honza