DHCP - Přidělování adresy podle jména počítače

Ales Vizdal ales na vizdal.net
Neděle Únor 22 21:27:07 CET 2004

On Sun, Feb 22, 2004 at 09:05:22PM +0100, Jan Houstek wrote:

> Ale kdeze, dhcpd umi pridelovat adresy i na zaklade jinych indicii nez MAC
> adresy, nehlede na to, ze dhclient umi poslat dhcp request s jinou MAC
> adresou, nez ma sitovka (alespon si tak vykladam parametr
> "send dhcp-client-identifier xx:xx:xx:xx:xx:xx", nezkousel jsem to).

Jasne, spatne jsem to napsal, pochyboval jsem o tom, ze existuje primo
opsna pro nastaveni ip podle zmeny hdd. Mel jsem tam radej napsat, ze si
tazatel sam musi vyresit zmenu urcujiciho atributu v navaznosti na zmenu
hdd.

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.net