Distribuce Debianu

Vitězslav Kašička VKasicka na seznam.cz
Pondělí Únor 23 11:11:05 CET 2004

  Zdravím,
chtěl jsem si na ftp.debian.cz/pub stáhnout distribuci debianu, ale vzheldem k tomu že není nikde popsán obsach adresářů, nevěděl jsem v kterém adresáři jsou umístěny obrazy CD nejnovejší české verze této distribuce. Absolutně jsem se v tom stratil. Nemohly bystemi někdo poradit, kde přesně hledat (pro proc. i386).
                                V. Kašička
Chcete dostávat Váš oblíbený časopis TÝDEN každé pondělí? Před osmou hodinou ráno? A navíc získat skvělé CD dle Vašeho výběru? Neváhejte a předplaťte si TÝDEN již nyní! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=70450%26url=http://www.tyden.cz/predplatne/main.html