proftpd - utf-8

zdenek na lhotkanet.cz zdenek na lhotkanet.cz
Pondělí Únor 23 11:23:00 CET 2004

Zdravim...

Mam problem presel jsme na Fedoru Core1, avsak ta jiz od RH8 pouziva utf-8
pro nazvy souboru.

A moje mily Proftpd je bud nejak blbe nakonfigurovany nebo to neumi.
Hledal jsem hledal a nic kloudneho jsem nenasel.

Pak me napadlo zkusit vsftpd ktery je v distribuci, ale k nemu jsem
nenasel lidsky popsany jak ho nakonfigurovat.

Potreboval bych po vsftpd asi toto:

[root na server root]# cat /etc/proftpd.conf
ServerName      "ftp.lhotkanet.cz"
ServerType      inetd
ServerAdmin     zdenek na lhotkanet.cz
Port                            21
Umask                           022
MaxInstances                    30
User                            nobody
Group                           nobody
RequireValidShell               off
DefaultRoot                      ~
ShowSymlinks                    off

<Directory /*>
  AllowOverwrite                on
</Directory>

<Anonymous /var/ftp>
  User                          ftp
  Group                         ftp
  UserAlias                     anonymous ftp
  MaxClients                    2  "Promin. Maximalni pocet povolenych
uzivatelu
 je (%m)."
  MaxClientsPerHost             2  "Promin. Maximalni pocet aktivnich
spojeni je
 2."

  DisplayLogin                  welcome
  DisplayFirstChdir             .message
  RateReadBPS                   5000
  RateReadFreeBytes             3000
  RateReadHardBPS               on

  <Directory *>
         <Limit WRITE>
                    DenyAll
         </Limit>
  </Directory>

  <Directory upload/*>

      <Limit STOR>
                         AllowAll
      </Limit>

      <Limit READ WRITE>
                         DenyAll
      </Limit>

      <Limit MKD>
                         AllowAll
      </Limit>

  </Directory>

</Anonymous>

#end

Vite nekdo jak premluvit proftpd aby umnelo utf-8? nebo jak nastavit
vsftpd tak jak mam froftpd ? popripade kde vemu lidsky zpracovane
informace o konfiguraci.

Dekuji velice.. zdenek