ALSA v kernelu 2.6.3 a kompatibilita s OSS

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 23 12:09:43 CET 2004

On Mon, 23 Feb 2004, Kotrla Vitezslav wrote:

> Provozuje prosim nekdo z pritomnych kernel 2.6.x s nativni podporou
> ALSA? Jake mate zkusenosti s aplikacemi vyuzivajicimi OSS?

Ja mam na notebooku uz delsi dobu na hrani kernel 2.6 (priblizne od
2.6.0-test11 az do soucasneho 2.6.3). S alsou jsem nemel zadny problem,
vcetne OSS emulace. Karta je nejaka integrovana od ALI.

Userspace nastroje a knihovny mam ale z nejake (vicemene nahodne vybrane)
verze alsy 0.9, ktera se nejspis neshoduje s verzi ovladacu v kernelu.
Vzhledem k tomu, ze mi to funguje, a ze od toho chci jen aby to hralo, tak
jsem to moc nezkoumal :-)

-- Honza Houstek