Vyriesene: ATI Radeon 9200 a VIA KT400

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Únor 23 14:30:29 CET 2004

Ahojte,

  takze ak ma este niekto problem s ATI kartami a AGP 3.0, tak tu je
niekolko dalsich rieseni (minule spocivali v spojazdneni
ForcePCIMode, ponovo BusType AGP):

  1. DRI ovladac - ovela lepsi ako FGLRX ovladac, pretoze podporuje
       aj 16-bit rezimy (tamten iba 24bit).

     Potrbujete patch na AGP 3.0. Ten si mozete stiahnut z:
       http://www.salstar.sk/pub/agp3/
     Je tam aj nejaky zakladny popis, kedy co pouzit a ako to aplikovat.
     Ak by bol nejaky problem, tak sa mozete ozvat.

  2. fglrx ovladac
     Nasiel som jednu chybu v nom. Musite opat aplikovat na neho dalsi
     patch na tej istej adrese.
       http://www.salstar.sk/pub/agp3/

     Ak si to chcete opravit sami rucne, tak staco v agpgart_be.c zamenit
       && 0x0f         za          & 0x0f
     Proste zmazat jedno &. Ten retazec sa tam nachadza viackrat,
     tak si to nezabudnite opravit na vsetkych miestach. Potom staci
     cele prekompilovat podla manualu.

Osobne odporucam rozbehat ten DRI ovladac, aj ked bude treba prekompilovat
aspon cast kernelu, predsalen to stoji za to.
Kazdopadne budete portebovat mat nainstalovane zdrojaky kernelu,
ktory mate nainstalovany.

			SAL