zprovozneni dcc se spamassassinem

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Únor 23 15:22:11 CET 2004

Ondrej Koala Vacha napsal(a):

>Ja jsem take volne postupoval podle toho clanku, instaloval dcc-dccd.tar.Z
>a to bylo vsechno.

A funguje Vam to? V man dcc jsem se docetla, jak maji vypadat hlavicky
spamu oznacene dcc,
 a kdyz jsem je kontrolovala, tak tam zadne takove hlavicky od dcc nebyly,
jenom to, co uz fungovalo se spamassassinem predtim, nez jsem dcc
nainstalovala.

man dcc
The client adds an SMTP header to incoming mail containing the total
counts.
faq:
The DCC can be used with SpamAssassin <http://www.spamassassin.org/> as
well as other spam and virus filters.
Note that it is more efficient to arrange to use a DCC client daemon
such as dccm <dccm.html> to
mark passing mail and check /X-DCC/ header lines in the filter than to
start and run
dccproc <dccproc.html> on each message.

>Jakeho klienta jste instalovala?

Nejdriv jsem nainstalovala z
http://www.dcc-servers.net/dcc/source/dcc-dccd.tar.Z

Tohle ale zrejme neni klient, to by mel byt server
(viz http://www.rhyolite.com/anti-spam/dcc/dcc-tree/INSTALL.html)

Klienta jsem pred chvili nainstalovala z
http://www.rhyolite.com/anti-spam/dcc/source/dcc-dccm.tar.Z,
prelozila bez dodatecnych parametru.
Zda se, ze se mi daemona nepodarilo  spustit, ale to budu resit az zitra.

>Kdyz postupujete podle toho clanku, instalovala jste amavisd-new?

Amavis-new+postfix+spamassassin uz tu bezi, to jsem na tomto serveru
neinstalovala.

> Takto to
>vypada, ze chcete sendmail nejak propojit s dcc primo.

Snazila jsem se napsat, ze tohle je v INSTALL a nejak se mi  nezda, ze
by to mohlo
spolupracovat se spamassassinem. Navod jak clienta nastavit se
spamassassinem
jsem nikde nenasla.

--
Katerina Bubenickova