ALSA v kernelu 2.6.3 a kompatibilita s OSS

Vladimír Láník reddragon na lanelec.spk.cz
Pondělí Únor 23 17:16:11 CET 2004

On Mon, Feb 23, 2004 at 12:03:30PM +0100, Kotrla Vitezslav wrote:
> Co a kde mohu prosim overit? Pouzivam Debian/unstable,
> uzivatel je jiz ve skupine audio, ktera ma v Debianu
> prava k zarizeni /dev/dspx etc.

Možná bude chyba někde jinde, po některém z posledních updatů
Debianu mi přestal fungovat správně zvuk, respektive až do teď chodil
bez nejmenších obtíží, teď mi alsamixer, kmix atd. tvrdí, že mám pouze
"dummy" zvukovku. Zvuk sice jede, dá se ovládat aumixem, ale to je tak
asi vše. Mám debianní jádro 2.6.2-1-k7. Zatím jsem po příčině nepátral,
ale s přístupovými právy to podle mě nemá moc co do činění.

--
Vladimír Láník <reddragon na lanelec.spk.cz>
   "For the first time in a long time