Proble se zobrazovani useru v sambe

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 23 19:27:50 CET 2004

> V NT dialogu když zapnu "show user" tak se mi zobrazí jen nekteri
> uzivatele. Ostatni nejsou videt. Kdyz ale dam v tom samém dialogu
> vyhledat usera, ktery v sambe existuje, ale v sezanmu videt neni, tak mi
> jej normalne najde.

Je to reportovana chyba (ci vlastnost?). Uz jsem na to taky narazil, ale
projevuje se to jen nekdy, tak jsem to neresil. Samba 3.x uz se chova
spravne. Moc bych nedoufal, ze to v 2.2.x jeste nekdo oficialne opravi
(tedy mozna bych se podival do baliku co je v SUSE 9.0, ti porad maji
sambu z rady 2.2).

Patch myslim proletnul samba-devel listem.

-- Honza Houstek