Vyriesene: ATI Radeon 9200 a VIA KT400

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 24 10:36:19 CET 2004

Zdravim,

On Mon, Feb 23, 2004 at 02:30:29PM +0100, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Ahojte,
>
>   takze ak ma este niekto problem s ATI kartami a AGP 3.0, tak tu je
> niekolko dalsich rieseni (minule spocivali v spojazdneni
> ForcePCIMode, ponovo BusType AGP):

no, prochazel jsem ty patche a srovnaval to s implementaci
2.6.3-mm1 kernelu: je to asi backport, ze? Je ale zajimave, ze mi
2.6.3-mm1 kernel na kombinaci ATi 9200 a VIA KT400 proste nejede.

X-ka se mi zastavi nekde pred tim, nez zcela nainicializuji
driver (posledni hlaska v XF86*.log je "Silken Mouse enabled").
Zbude mi cerna konzole, neni mozno prepnout na jinout textovou
konzoli. Je ale mozne (kupodivu) pouzit trojhmat a restartnout
jim pocitac. Nevim, kde je chyba, ale jestli to proti 2.4.25
jadru jede a proti 2.6.3-mm1 ne, tak bych tipoval jadro... :-(((
Nebo se zmenilo rozhrani mezi jadrem a XFree86 :-(

Tak nevim, asi jeste zkusim rozjet ten fglrx driver, i kdyz bych
radeji DRI z kernelu...

> 			SAL

Zdravi
Honza Marek