predani faxu Hylafaxu

Karel Kral co-as na quick.cz
Úterý Únor 24 16:38:19 CET 2004

Dobry den,

Honza Novacek wrote:

> Několik lidí mi tu radilo faxanswer, v manuálových stránkách
> se píše, - pokud jsem to dobře pochopil -, že faxanswer
> pochopí, zda jde o hlas nebo fax.
> Jak to funguje mi vůbec není jasné.
> Prohledal jsem konferu, google a asi špatně hledám, protože
> jsem nic nenašel.

Me to funguje takhle: zazvoni telefon, zvednu linku a slysim fax. Pustim
ikonu na plose ktera pusti "faxanswer -h fax ttyS2" (bez uvozovek),
hylafax zvedne a zacne handshaking a ja muzu zavesit...

Pokud je modem jinde nez jsem ja (typicky linuxserver v rohu na stejne
lince jako uzivatel s windozama) da se to poustet treba pres xinet.d ;-)
(uzivatel sahne na nejaky predem definovany port)

Je to to, co hledate ?

Karel Kral
---