Debian - prechod z RH

Jirka Mares linux na edoras.cz
Úterý Únor 24 17:15:28 CET 2004

Ahoj

>Správně, sám si řekne o CD, která potřebuje.
>
>Ještě se mi nestalo, že by Debian nevyřešil závislosti sám nebo mi neřek
>po čem touží.

Studoval jsem dokumentaci, ale bud jsem to prehledl, nebo nepochopil ...
kdyz tedy chci instalovat zebru, vcetne vsech zavislych balicku, jak
budu postupovat, abych nemusel prochazet jedno CD po druhem a hledat,
zda tam nahodou neni balicek "zebra"?

Zkusil jsem "apt-chache show zebra". To mi sice spravne rekne, ze ten
balicek je na nejakem CD v adresari pool/main/z/zebra/, ale uz mi to
nerekne, na kterem z tech 8mi CDcek to najdu. A rovnez si nejsem jisty,
jak reknu, aby automaticky nainstaloval i zavislosti.

Mam o tom takovou predstavu, ze mu reknu "dpkg -i
zebra_0.92a-5woody2_i386.deb" a dostanu neco jako:

Insert CD nr 4 and press enter ...
Installing opfsd, ..., blebleble, ...
Insert CD nr 2 and press enter ...
Installing zebra
Installation finished.

Nebo od debianovskeho balickovace chci moc?

Diky, jirka