Zultys Technologies (Was GSM a AU)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 24 18:05:51 CET 2004

Robert Vojta wrote:

> Dobrý den,
>   nechci vypadat jako neustálý kritik VoIP věcí, ale ...

Znalí kritikové jsou potřeba...

>   - je to Kylix
>   - nejsou k tomu zdrojáky
>   - jako hlasový "codec" to má A-law, u-law (G.711)
>   - vypadá to příšerně
>   - na to, že to je Softphone, nezvládají uživatelské rozhraní a pojem
>     snadné ovládání jim evidentně nic neříká (klasický dvouřádkový
>     display na analogovém telefonu je na tom mnohem lépe)
>   - umí to jenom SIP, zapomeňte na H.323, MGCP, ...
>
>   ... To vám garantuju, že tento produkt nesahá GnomeMeetingu,
> GnoPhone, Asterisku a dalším ani po kotníky.

Děkuji za nádhernou analýzu. Po přečtění toho koupeného článku jsem si
říkal že by nebylo od věci to nasadit ve firmě. Takže nic, asi sáhnu po
"klasice". Zatím ale je to pořád taková malá hudba budoucnosti.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!